Інтернет-магазин NORTH здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар, придбаний «під замовлення», не підлягає поверненню або обміну.

Умови повернення для товарів належної якості

Усі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» та за умови дотримання наведених нижче умов.

Як повернути товар, що не підійшов?

Повернути товар можна через «Нову Пошту» на відділення №19 у Києві (вул. Райдуżна, 25А).

Важливо: Повернення товару накладеним платежем не здійснюється.

У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на карту або розрахунковий рахунок у банку України.

Якщо товар виявився пошкодженим на пункті видачі перевізника, і покупець одразу повідомив про це, ми відправимо новий товар.

Чи має право покупець повернути товар або обміняти його на аналогічний?

Так, якщо:

  • товар має недоліки, несправний або пошкоджений під час виробництва чи транспортування (відбувається вкрай рідко). У такому разі надається повна компенсація з нашого боку;
  • товар був надісланий з іншими характеристиками через помилку (відбувається вкрай рідко). Також надається повна компенсація з нашого боку;
  • товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві. У такому разі клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних витрат і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством та нашим інтернет-магазином.

За яких умов можливе повернення та обмін товару в інтернет-магазині?

Головні умови:

  • З дня отримання товару клієнтом не минуло 14 днів.
  • Товар не використовувався та не має дефектів чи пошкоджень.
  • Збережена цілісність упаковки та повна комплектація.
  • Замовлений товар не входить до переліку тих, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства.

Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині:

  1. Повідомте причину повернення або обміну та надайте всі необхідні поштові й розрахункові дані.
  2. Компанія перевіряє товар і дані щодо замовлення клієнта.
  3. Протягом 3 робочих днів після отримання товару здійснюється повернення коштів або обмін товару.
  4. Усі дії виконуються відповідно до чинного законодавства.

Умови, за яких покупцеві може бути відмовлено в заміні товару:

  • Не виконані умови повернення та обміну товару.
  • Товар був замовлений та доставлений індивідуально за побажаннями клієнта.
    Товар належної якості, що був привезений під замовлення, обміну та поверненню не підлягає.

Також не підлягають поверненню й обміну товари, привезені під замовлення за невірно вказаними технічними даними покупця.
Замовлення товару здійснюється після внесення передоплати — 50% від вартості. Передоплата не повертається, якщо товар був доставлений у строк або замовник самостійно невірно підібрав товар.

Рекомендуємо підбирати деталі за допомогою наших менеджерів. Детальні умови постачання уточнюйте у менеджера.

Якщо товар відсутній на складі заводу-виробника, термін постачання може затягнутися більше ніж на 2 місяці. У такому разі ми повернемо кошти на вимогу клієнта.

Примітка: Під замовлення — це неходовий товар, що привозиться виключно для конкретного замовника.

Хто оплачує повернення?

  • Якщо товар не підійшов з нашої вини, усі витрати на пересилання оплачує наш магазин.
  • Якщо товар належної якості та відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов покупцеві, витрати на повернення оплачує покупець.

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.